neděle 26. února 2017

Manželský sex je plný erotiky... a bohužel i zklamání...

O tom, že do své knihovničky pořídím román "Manželský sex" z produkce nakladatelství Domino, jsem přemýšlela docela dlouho. Lákala mě krásná, snadno zapamatovatelná obálka, i zajímavá anotace, ale bála jsem přemíry erotiky. Nakonec jsem vsadila na to, že Domino vydává zásadně kvalitní knihy, a když jsem Manželský sex objevila na Knihcentru ve slevě (kvůli trochu poškozenému obalu), přestala jsem váhat...



Hlavním hrdinou tohoto útlého příběhu je rozvodový právník David Greenfield. Z titulu svého povolání ví, co všechno dokáže napáchat nevěra, takže když ho osloví atraktivní fotografka Jane s tím, zda by se na několik týdnů nechtěl stát jejím milencem, pochopitelně váhá. Nakonec se rozhodne informovat o této nabídce svoji ženu Blair a z milenecké dvojice se záhy stává trojka...

Musím se přiznat, že ač v sexu rozhodně nejsem žádný puritán a patnáct mi bylo už opravdu hodně dávno, tato kniha pro mě byla velkým zklamáním. Připadalo mi totiž, jako by se autor rozhodl, dát na papír svoje (dosud neukojené) sexuální fantazie. Hlavní zápletka (a pointa celého příběhu) měla dle mého soudu velký potenciál, ale byla odbytá a skrz všechen ten sex vlastně ustoupila do pozadí. 

Za mě tato kniha tedy opravdu ne a jsem ráda, že jsem ji nekoupila za plnou cenu. Moc erotických románů jsem v  životě nepřečetla, ale to málo, co jsem zvládla, bylo rozhodně lepší. 

Procenta knize dávám jen za krásnou obálku a za to, že mě (kdovíproč) donutila číst až do konce. Možná jsem pořád doufala v nějaký obrat...

Název: Manželský sex
Autor: Jesse Kornbluth
Přeložila: Hana Čapková
Vydalo nakladatelství: Domino
Rok vydání: 2016
Počet stran: 216
Hodnocení: 50 %


Žádné komentáře:

Okomentovat