úterý 14. března 2017

Co se na Večírku přečetlo za... LEDEN 2017

Ahoj Vám všem, 

dlouho slibované PŘEČTENO ZA LEDEN je tady! Omlouvám se za takové obří zpoždění, ale pokud mé blogové počínání sledujete, tak asi víte, že momentálně dost bojuji s časem. Můj život se zmenšil na práci, venčení a návštěvy zdejší Léčebny dlouhodobě nemocných. Tchán se naštěstí každý den zlepšuje, takže se pomalu začínám vracet k pravidelnému večernímu čtení a jsem odhodlaná dohnat také všechny své bloggerské resty... no a lednové PŘEČTENO je jedním z nich... 
Takže pojďme na to:

V lednu jsem přečetla 4 knížky - 2 vlastní a 2 vypůjčené z knihovny. 


1) Co to bude? (Táňa Keleová - Vasilková ) -  Do roku 2017 jsem nemohla vstoupit s lepší knihou! Vasilková je jednou z mých nejoblíbenějších autorek vůbec... píše krásné, velice čtivé a hlavně reálné romány pro ženy. Pokud znáte rukopis autorky, pak vězte, že v románu Co to bude? mu zůstává naprosto věrná. :-) Opravdu povedená knížka, jejíž dočtení Vás bude mrzet... 
Recenzi si můžete přečíst ZDE











2) Pravda o Tobě (Susan Lewis) - Velice pěkný román britské autorky, ve kterém se hlavní hrdinka vydá do Itálie, aby našla svou rodinu, o které nic neví. Knížka se četla opravdu příjemně a dokázala překvapit. Celkový dojem mi zkazil jen závěr ve stylu .... "a žili šťastně až do smrti..." 
Recenzi na tuto knihu najdete ZDE











3) Manželská smlouva (Jennifer Probstová) - Erotická romance ze současnosti, která byla velkým překvapením. :-) Jednoduché, ale milé a příjemné čtení, které rozhodně neurazí. Erotické scény decentní a vkusné a oceňuji také snahu autorky zabrousit do psychiky postav...
Recenzi si přečtěte ZDE












4) Pod sněhem (Petra Soukupová) - Jednoznačně nejlepší kniha, kterou jsem za leden přečetla! A víte, co je na tom nejúžasnější? Že ji napsala Češka - Petra Soukupová. 
Jestli se chcete skvěle pobavit, ale zároveň popřemýšlet o životě, sáhněte po tomto románu. Opravdu stojí za to. Je čtivý, svižný a stoprocentně se v něm najdete... Na stránkách je vidět, že Petra Soukupová svému řemeslu opravdu rozumí. Tleskám a určitě si přečtu i nějaké další její literární počiny. 
Recenzi najdete TADY









Četli jste některou ze jmenovaných knížek? Sdílíte můj názor? Nezapomeňte mi to napsat do komentářů! 

Článek můžete komentovat i na facebooku, Knižní večírek má svoji vlastní stránku. Stačí se podívat TADY

1 komentář:

  1. Pod snehem uz mam doma v knihivne, i diky Tvemu nadseni. :) Doufam, ze se k ni brzy dostanu...

    OdpovědětVymazat