sobota 4. února 2017

Manželská smlouva je erotická, ale i s příběhem...


O tom, že si od autorky erotických romancí ze současnosti, Jennifer Probstové, něco přečtu, jsem přemýšlela docela dlouho. Erotické romanťárny mě totiž sice míjejí, ale tuto sympatickou Američanku jsem prostě tak nějak zaznamenala. Její knížky u nás vycházejí docela často a pokaždé se chlubí krásnou obálkou. Když jsem na Probstovou narazila v naší městské knihovně, řekla jsem si, že koneckonců není co ztratit a první díl série "Manželství s miliardářem" putoval k nám domů...


Hlavní hrdiny tady pochopitelně máme hned dva. :-) Ona je majitelka knihkupectví, která nutně potřebuje větší obnos peněz, aby zachránila svůj rodný dům. On nutně potřebuje manželku, aby splnil závěť a stal se dědicem léta budovaného impéria. Už asi tušíte, že se dají dohromady (koneckonců takhle je to i v anotaci) s cílem rok předstírat manželství a pak si jít každý po svém. 

Jenže rok je, jak všichni víme, setsakramentsky dlouhá doba a stát se může ledacos... :-)

Víc Vám toho prozradit nemůžu, protože pak by už nemělo smysl, tuhle knížku číst. Každopádně - já byla mile překvapená. Tohle je taková příjemná, předvídatelná, ale přesto čtivá oddechovka. Nenáročné čtení na víkend nebo na dovolenou. Pohádka pro dospělé, která sice nepřekvapí, ale ani nezklame. 

Pokud jde o erotické scény - nebojte se jich. Sex tady pochopitelně je (a je ho tu celkem hodně), ale milostné scény jsou napsané decentně a vkusně. Nejsou tu žádné perverznosti, nic, co by pohoršovalo. 

Přestože je to knížka hodně nenáročná, autorka se snaží i zabrousit do psychiky a prožívání postav, což jsem ocenila. 

Takže za mě - tuto knížku určitě ano. Pokud potřebujete nějaký ten detox v podobě romantické jednohubky na jeden večer, a nejste puritáni, tato knížka by rozhodně mohla zaujmout. Mě bavila a vysoké hodnocení má zasloužené. 

Název: Manželská smlouva
Autor: Jennifer Probstová
Přeložila: Zdeňka Zvěřinová
Vydalo nakladatelství: Ikar
Rok vydání: 2013
Počet stran: 224
Hodnocení: 100 %

1 komentář:

  1. Pěkná recenze, já nad autorkou také uvažují už delší dobu. Myslím, že by se mi to mohlo líbit. 😊

    OdpovědětVymazat